Frågor och svar

Här presenteras vanligt förekommande frågor och svar:

Har du en fråga som inte presenteras här går det bra att kontakta vår kundsupport. Se kontaktuppgifter på sidan.

Köp ett paket

Hur får jag tillgång till eNorm?

Jag har ett abonnemang idag. Vilket abonnemang bör jag teckna?

Vad är fördelen med ett paket?

Vi är flera medarbetare som arbetar med samma ämnesområde. Behöver alla ha samma abonnemang?

Om jag har flera certifikat som behörig ingenjör, måste jag då teckna mig för flera paket för att ha all den information jag behöver för att kunna vara verksam?

Hur gör jag om jag vill lägga till fler användare till mitt abonnemang?

Hur använder jag nya eNorm om jag saknar uppkoppling?

Kommer uppdateringsabonnemangen på ”pärmarna” finnas kvar?

Hur säger jag upp mitt abonnemang?

Vad händer om jag säger upp mitt abonnemang tidigare än x månader innan, får jag då en återbetalning?

Har jag ångerrätt på ett beställt abonnemang och hur länge i så fall?

Sägs mitt abonnemang automatisk upp om jag inte betalar en faktura?

När betalar jag för mitt abonnemang?

För hur lång period betalar jag?

Går det att teckna ett eNorm-abonnemang på månadsbasis som löper på?

Hur ofta kontrollerar ni gällande utgåvor?

Kommer jag kunna ladda ner dokumenten till min egen dator?

×