/ Lokala föreningar / Brandskyddsföreningen Väst / Utbildning / Medlems- och försäkringsbolagsdagen 4 september

Medlems- och försäkringsbolagsdagen 4 september

Restvärdeledare sträcker sig efter sin hjälm

Välkommen till vår regionala medlems- och försäkringsbolagsdag i Borås den 4 september 2024.

Under dagen kommer ni få ta del av hur Brandskyddsföreningen lokalt arbetar för ett brandsäkert och hållbart Sverige och få berättelser från en bredd av områden som rör verksamheten Restvärderäddning (RVR). Bland annat kommer restvärdeledare Jon Pile att berätta om hur han arbetade tillsammans med Räddningstjänsten Storgöteborg för att minska skadorna av branden på Lisebergs Oceana Vattenvärld.

Därtill ges möjlighet till diskussion, att knyta nätverk inom branschen samt lära känna din lokala brandskyddsförening och restvärdeledare.

Tid och plats

4 september 2024 kl. 08.30-15.30
Scandic Plaza, Allégatan 3, Borås

995 kr exkl. moms.

För vem?

Vi riktar oss till Brandskyddsföreningens medlemmar och försäkringsbolagens representanter som arbetar med brandskyddsfrågor, såväl skadeförebyggande som skadereducerande. Vi välkomnar alla som arbetar inom brandskydd och restvärdefrågor.

Anmälan och program

Du hittar det fullständiga programmet för dagen här >

Anmäl dig här

Medlems- och försäkringsbolagsdagen i Borås är ett samarrangemang mellan
Brandskyddsföreningen Restvärderäddning, Brandskyddsföreningen Halland, Brandskyddsföreningen Jönköping, Brandskyddsföreningen Skaraborg och Brandskyddsföreningen Väst.